RSS

Declaratie de dragoste

13 Nov

Iata cateva declaratii de dragoste compuse de colegii vostri si care folosesc cateva notiuni matematice.

1. numar complex, plan, argument, parte imaginara.

Ai fost introdus în viaţa mea ca un număr complex din necesitatea de a găsi o  soluţie pentru a ieşi din singurătate. Ai fost o parte imaginară din  tr-un plan, dar acum am un argument sincer pentru a te considera o parte întreagă din mine. Te iubesc.

În planul vieţii mele tu eşti un argument al iubirii. În sufletul meu eşti o parte imaginară. Când eşti cu mine totul pare la fel de complex ca şi o mulţime de numere complexe, poate prea complexe pentru o viaţă şi o iubire simplă pe care mi-o doresc.

2. functie, primitive, integrala, nedefinita, constanta, derivata (clasa a 12-a A)

Detin o functie de iubire ce te doreste doar pe tine,
E primitiva, constanta si curata… si de tine mult visata.
Dragostea nedefinita m-a adus acum spre tine.
In sfarsit esti aici continuu, integral, derivat in soapte si priviri.

Esti o fiinta nedefinita, ca o functie nedeslusita.
Ai aparut in viata mea constanta si continua ..asa…
Desi acum esti integrala-n viata mea, vei continua sa fii nedefinita mea.
Te iubesc, primitiva mea.

3. predicat, enunt, cuantificator, ecuatie (clasa a 9-a A)

Tu esti ecuaţia vieţii mele, eu sunt predicatul tău.
Te iubesc cum iubesc enunţul …aşa va fi mereu!
Uneori te descriu ca o necunoscuta dintr-o ecuaţie grea,
Dar mai bine fii tu un cuantificator pentru inima mea.
Eziti…De-aceea iti pun o intrebare: ma mai iubesti tu oare?

 
7 Comments

Posted by on November 13, 2011 in Pauza de mate

 

7 responses to “Declaratie de dragoste

  1. Bitica Cristian

    November 20, 2011 at 9:27 am

    :X like

     
  2. BARGAN DANIELA

    November 20, 2011 at 4:17 pm

    asteptam si poeziile noastre:X:X mai vrem teme de genul acesta
    ma bucur ca pot vedea matematica si cu alti ochi:P e posibil sa inceapa sa-ti placa un lucru de care ai fugit ani intregi?

     
    • estera1

      November 21, 2011 at 6:13 pm

      Eu cred ca totul e posibil…:)

       
  3. BARGAN DANIELA

    November 20, 2011 at 4:41 pm

    Criatian,hai sa facem si noi o declaratie pt maine cu notiunile de mai sus, sa descretim fruntile colegilor nostri in ultimul min din ora:)

     
    • estera1

      November 21, 2011 at 6:03 pm

      Sa inteleg ca va plac notiunile de matematica, sau declaratiile de dragoste? :))

       
  4. Bitica Cristian

    November 21, 2011 at 6:06 pm

    Uite, Daniela:
    Cum apare iubirea?
    Iubirea apare atunci cand doua universuri, al meu si al tau, se intalnesc in acelasi plan si as putea sa exprim iubirea mea pentru tine ca pe o multime de numere complexe pozitive.
    Care e argumentul iubirii mele pentru tine?
    As raspunde simplu: existi, si ma bucur ca am intalnit acea parte imaginara la care visam!:X

     
  5. Cristian

    May 12, 2013 at 7:31 pm

    “Iubita mea, sa nu ma superi tare! Ca te transform in cifre si te de mii de ori la cinci. Si te inmultesc cu trei. Doua necunoscute am sa fac din sfarciurile tale dulci, si-am sa le rezolv din cand in cad. Picioarele am sa ti le las in viata si-am sa ti le-alerg pe campuri blonde-n vant. Te prind de glezna si de 25, de 72 si 43. Te tavalesc si-ncerc sa te-nteleg. Dar tu esti radical si radacini care se-ncolacesc in jurul meu. Doua perechi de 88 sunt ochii ce-au fost verzi. Sarutul tau e o multime vida din care picura usor in mine zecimale… atat de mici si de marunte, ca boabele de roua de la munte. Esti matematica, iubita mea! Esti derivata din dorinta mea! Tot ce exprimi acum e digital… Se poate masura, matricea mea! Daca te tai la deget ajungi la -4 si un x patrat ori doi imi trebuie ca sa te bandajez… sa nu mai curga cifre. Am sa te-adun si-am sa te scad, si trupu-am sa ti-l trec prin permutari si-un suflet factorial pana cand o sa obtin un algoritm pe care-am sa-l aplic. Si-atunci de-abia am sa te fac la loc si dragoste cu tine…”

    Tudor Chirila, “Exercitii de echilibru”

     

Leave a Reply

 
